De tuin in september

Het jaar lijkt wel voorbij te vliegen, het is inmiddels alweer september. Tijd voor de overzichtfoto’s van mijn tuin dus.

Flinke stukken tuin zijn nu wel uitgebloeid en laten voornamelijk groen zien, maar gelukkig bloeit er nog van alles!

Nu het najaar toch echt in aantocht is en om te vieren dat ik een nieuwe baan heb ben ik mij te buiten gegaan aan een eerste bollenplant sessie, een kleine 250 bollen is de grond in gegaan. Mezelf kennende ben ik dat met een paar weken weer ‘vergeten’ en zal ik de komende maanden nog meer bollen planten, nu waren het voornamelijk verschillende soorten allium.

Dit bericht maakt onderdeel uit van een hele reeks, hier is de maand augustus terug te vinden, daar kun je ook verder klikken naar de andere maanden. Er zijn meer bloggers die elke maand hun tuin op de foto zetten, een overzicht van deze blogs zou hier op een gegeven moment wel weer moeten verschijnen.

Dit bericht werd geplaatst in Tuin en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op De tuin in september

  1. Zem zegt:

    Wat ziet het er weer heerlijk uit in je tuin. Je tuiniert, net als ik, op veen. En dan valt de herfst betrekkelijk laat in, de planten verdrogen niet gauw.
    Met het planten van bollen – ik moet ze nog bestellen en val ook altijd weer op alliumsoorten – heb ik hetzelfde als jij. Na het planten “vergeet” ik het en het jaar daarna ben ik “volledig verrast” wat daar nu weer allemaal opkomt.

Ik ben benieuwd naar je reactie

