De tuin in oktober

Ik had de foto’s op tijd gemaakt, een dag te vroeg zelfs, maar er een blogpostje publiceren was er nog niet van gekomen. En ik ben volgens mij de enige niet bij wie er de klad in is gekomen… Hier in ieder geval nog wel een trouwe begin van de maand plaatser. Hoe dan ook hier is mijn tuin:

Het ziet er nu vooral groen uit. Voor de bloeiers moet je wat meer inzoomen:

De herfst is toch ook duidelijk in aantocht:

Dit bericht is er een in een reeks, om alle overzichtsfoto’s van mijn tuin door het jaar heen te bekijken, klik hier.

Dit bericht werd geplaatst in Tuin en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op De tuin in oktober

  1. Zem zegt:

    Beetje laat ben ik, maar het is bij jou, zoals bij mij: niet zo’n erg groot verschil met september. Hoewel als je beter kijkt, zie je wel dat het wat schraler wordt. Begin november zal wel wat meer verkleuring gaan tonen.
    Het blijft toch een leuk project om een jaar lang elke maand een paar plekjes in je tuin te volgen.
    We maken het gewoon af 😉

Ik ben benieuwd naar je reactie

