De tuin in november

Ik heb deze foto’s een paar dagen eerder gemaakt dan 1 november, maar dat mag de pret niet drukken. Het tuinseizoen is wat mij betreft wel een beetje klaar, het water is inmiddels afgesloten en de planten beginnen langzaamaan steeds meer in te storten. De tuin is ook al een tijdje te zompig om hem nog een beetje fatsoenlijk te kunnen maaien dus dat heb ik ook al weer een tijdje achterwege gelaten. Wat ik nog op de tuin doe beperkt zich tot blad opruimen, nog eens extra bollen in de grond stoppen en een paar knotwilgen planten, maar daar kom ik een andere keer nog wel op terug. Hier zijn de foto’s van deze maand!

Hoewel sommige planten nog hun best doen, is het het nu toch echt herfst geworden.

Dit bericht is er een in een hele reeks. Ik ben ook niet de enige op het www die elke maand de tuin op de foto zet, al zijn het er in de loop van het jaar volgens mij wel een paar minder geworden.

Dit bericht werd geplaatst in Fotografie, Tuin en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Ik ben benieuwd naar je reactie

