De tuin in december

Het is alweer december, dus tijd voor overzicht foto’s van de tuin, de laatste in een hele reeks. Ik ben blij dat ik het het hele jaar heb volgehouden! Dat zijn er niet veel gelukt 🙂

1
2
3
Het is nu dan echt afgelopen, de tuin staat in het teken van afsterven en volgend jaar weer opnieuw beginnen, al zijn er nog een paar bij die stug proberen door te bloeien.

4

Nu moet ik voor volgend jaar maar een nieuw fotoproject verzinnen. Tuinprojecten zijn er verder altijd genoeg, en die zullen op deze site nog wel weer aan de orde komen.

Dit bericht werd geplaatst in Fotografie, Tuin en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op De tuin in december

  1. Mieke de Graan zegt:

    Wat een rijkdom zo’n tuin………..
    Mieke

  2. Zem zegt:

    Dag Yari. Mooi einde van het project. Water al weer een tijd afgesloten en de rolgordijnen neer.
    Nu zie je ook dat je onder de rook van Amsterdam deze heerlijke tuin hebt. Klopt dat?
    Hopelijk ga je volgend jaar weer wat bedenken, waardoor we geregeld in je tuin kunnen kijken 😉 Hartelijke groet, Zem.

    • Yaron zegt:

      Inderdaad onder de rook van Amsterdam. Ik kijk letterlijk tegen de afrit van de snelweg gaan, al hoop ik dat mijn laatste tuinproject daar volgend jaar verandering in gaat brengen. Dan heb ik daarmee in ieder geval weer een onderwerp voor een tuinpostje volgend jaar.

Ik ben benieuwd naar je reactie

