Project 35-35 – deel I

Een nieuw jaar een nieuw fotoproject. Omdat ik een heel jaar elke dag een foto maken wel  erg ambitieus vind, heb ik gekozen voor het project 35-35. Dat wil zeggen 35 dagen lang een foto maken met mijn 35 mm lens. Hieronder de eerste resultaten, alle foto’s zijn in groot formaat te zien door op ze te klikken.

1

1 januari 2013
Een dagje naar Schiphol met de kleine man.

2

2 januari 2013
Ik had gehoopt op de heen of terug weg van mijn werk mooie luchten te kunnen vangen.

3

3 januari 2013
Zicht van uit het kunstwerk dat voor het Stedelijke Museum staat.

4

4 januari 2013
Het manneke slaapt, tijd voor uitprobeersels met zijn speelgoed.

5

5 januari 2013
Ik voelde mij bekeken.

6

6januari 2013
De dynamiek van Amsterdam Westpoort

Dit bericht werd geplaatst in Fotografie, Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Project 35-35 – deel I

  1. Pingback: Project 35-35 – deel II | Yari's Blog

Ik ben benieuwd naar je reactie

