Project 35-35 – deel II

Hier is al weer het tweede deel van mijn 35-35 project. Omdat het nu nog zo laat licht en vroeg laat wordt en er natuurlijk ook gewoon gewerkt moet worden is het af en toe lastig een geschikte foto te maken. Maar ik ben niet ontevreden over de oogst van deze week!

Zo het gezin kan weer eten!

7 januari 2013
Zo het gezin kan weer eten!

8 januari 2013Nog snel een kop lekkere koffie voor het werk.

8 januari 2013
Nog snel een kop lekkere koffie voor het werk

9 januari 2013Want hier moeten we verder maar niet te veel woorden aan vuil maken...

9 januari 2013
Want hier moeten we maar niet te veel woorden aan vuil maken…

10 januari 2013Is dat nu eigenlijk ironisch, een windmolen tegenover een benzinestation?

10 januari 2013
Is dat nu eigenlijk ironie, een windmolen tegenover een benzinestation?

11 januari 2013Och, het kleine menneke heeft zijn eigen trapleuning.

11 januari 2013
Och, de kleine man heeft zijn eigen trapleuning

12 januari 2013Ik ben er nog niet helemaal uit of ik die Zaanse huisjes gevel nu mooi of toch een gimmick vind.

12 januari 2013
Ik ben er nog niet uit of ik die Zaanse huisjes gevel nu mooi of toch een gimmick vind

13 januari 2013De wolven in Artis willen wel een ijsje.

13 januari 2013
De wolven in Artis lusten wel een ijsje

Dit bericht werd geplaatst in Fotografie en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Project 35-35 – deel II

  1. Mieke de Graan zegt:

    Nou ik vind dat hotel niet echt een verrijking maar toeristen wel en zij brengen toch ook wee r geld mee. Dus uit welk oogpunt is iets goed?
    Mieke

Ik ben benieuwd naar je reactie

