Project 35-35 – deel III

Welkom bij alweer het derde deel van mijn project 35-35. Nu ik ruim over de helft ben merk ik dat ik steeds meer en beter om me heen kijk naar foto opties en dat vind ik een positief effect van dit project. Toch blijft het af en toe lastig een geschikte foto te vinden, daarom probeer ik nu ook meer aan nabewerking te doen om een saaie foto net wat meer te geven. Hieronder de resultaten van de afgelopen twee weken.

14 januari 2013De vijver onder en rondom het HHNK kantoor is bevroren

14 januari 2013
De vijver onder en rondom het HHNK kantoor is bevroren

15

15 januari 2013
Dagje thuiswerken, even een luchtje scheppen op het balkon

16

16 januari 2013
Ik vind hem toch niet zo praktisch…

17

17 januari 2013
De kleine man is ziek en ligt te slapen, tijd om zijn speelgoed weer te misbruiken

18

18 januari 2013
Geduldig model (nu hij zijn brokjes op heeft)

19

19 januari 2013
Streetart ontmoet winterse omstandigheden

20

20 januari 2013
Winters zicht op voormalige tramremise “De Hallen”

21

21 januari 2013
Bijna op kantoor, voor wat uiteindelijk maar een korte werkdag blijkt te zijn

22 januari 2013
Ik had de compositie en het bijschrift wel al bedacht, maar was te ziek om de camera te pakken…

23

23 januari 2013
Pfff drie crematies in twee maanden, ik ben er wel even klaar mee

24

24 januari 2013
Nog steeds niet helemaal hersteld, maar gelukkig wel gezelschap in de lappenmand

25

25 januari 2013
Het water voor de deur is een hoofdvaarroute en krijgt dus niet de kans helemaal dicht te vriezen

26

26 januari 2013
Besneeuwde boom

 

Dit bericht werd geplaatst in Fotografie en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Ik ben benieuwd naar je reactie

